New Color Iris

Kollade runt lite och det var något som fångade min blick nämnligen new color iris.

Det handlar om att byta ögonfärg. Denna hemsidan jag gick in på går ut på att en doktor kan göra så man bytar ögonfärg till t.e.x blå, grön eller guldig färg permanent.

Det låter väldigt cool att kunna ha det färgen man önskar, men det finns ju nackdelar med allting så jag tittade lite på google och där fanns det ingen men när jag kollade på youtube fanns det väldigt mycket. Att man kan blir blind att man förstör synen föralltid och en massa sjukdommar.

Det är lite läskigt men kolla på bilderna så fint det blir:

Hemsidan:

http://www.newcoloriris.com/

 

Men när jag tittade på youtube blev jag skrämd och nu vill jag inte gör detta!



I don't want to do this!!

 

OXOX

Gilli

 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-07-30 @ 09:52:47
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0